Friday 18 January 2013

FIKIRAN KU BUNTU...

Assalamualaikum...
Hari ini kesabaran dan ketabahan aku di uji lg.aku sensitif sangat.aku xnak jdi cam nie.kadang2 aku lbh suka berseorang terperap dalam bilik.banyak benda aku fikirkan dan buat aku stress.aku masih belajar tp macam tiada yang faham aku nie masih belajar.aku kekadang rasa nak berhenti je dan nak kerja.kalau lh dalam satu masa tu blh buat 2bendakan bagus.mungkin blh tp bagi seorang pelajar begitu paya tuk lakukan.dengan kelas yg padat lg.ptg bru blik.tinggal pun bkan dkat dgn pekan...kalau begini lh lepas habis PRA-U nie aku kerja dulu lh,bru sambung belajar kan...bru senang sikit.kekadang aku rasa lemah sangat...
senyuman dan gelak ketawa mampu tuk menutupi segala keresahan,kegelisahan dan permasalahan kita.
kalau lah tangisan itu mampu mengurangkan beban,aku akan lakukan...

No comments:

Post a Comment